حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2695×
مسابقه «طرح رفیقانه» به مناسبت هفته کودک و نوجوان در هرمزگان برگزار می‌شود
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
شناسه : 4203
بازدید 125
13
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان: هوشمند از برگزاری مسابقه «طرح رفیقانه» به مناسبت هفته کودک و نوجوان در استان هرمزگان خبر داد و معرفی گروه های دوستان، مدل تفریحات و سرگرمی ها، فعالیت های مشترک با گروه دوستان و ویژگی های مثبت گروه دوستان را از موضوعات این مسابقه عنوان کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، معصومه هوشمند کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به هفته کودک و نوجوان گفت: کودکان امروز، مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند، سرمایه‌هایی که از نظر ویژگی‌های جسمی و روحی، می‌بایست مورد توجه ویژه باشند؛ کودکان ما، آینده‌سازان ایران اسلامی و مدیران فردای کشورند؛ لذا هر میزان هزینه برای آنان، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی افزود: فرا رسیدن هفته ملی کودک، فرصتی است تا یک بار دیگر به یاد بیاوریم آینده‌‌ی این پیام‌آوران کوچک صلح و آشتی، در گروی تصمیم‌گیری‌های امروز ماست. در همین راستا وظیفه داریم هموراه در جهت ارتقای حقوق کودکان تلاش کنیم و با ایجاد فضایی با نشاط، ضمن تبیین اهمیت دوران کودکی و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به حقوق آنان، آینده‌ای درخشان برای کودکان ایران اسلامی رقم بزنیم.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان، شناخت صحیح دوران نوجوانی، پاسخ دقیق و عمیق به سوالات نوجوانان و صداقت در گفتار و رفتار والدین، اولیای تربیتی و دیگر افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند را سه اصل اساسی ارتباط با نسل امروز عنوان کرد.

هوشمند ضمن تشریح برنامه های این اداره کل ویژه هفته کودک و نوجوان در استان، از برگزاری طرح رفیقانه، تجلیل از فعالین حوزه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری بزرگداشت هفته ملی کودک در هیئت های مذهبی و مساجد و برگزاری جشن شادی ویژه فرزندان کارکنان از اهم این برنامه ها برشمرد.

وی با اشاره به موضوعات مسابقه طرح رفیقانه؛ گفت: مخاطبان و علاقمندان به شرکت در این مسابقه، تجربه شادی هایی را که تا کنون داشته اند در این مسابقه به رقابت می گذارند.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، معرفی گروه های دوستانه خود، مدل تفریحات و سرگرمی های خود، فعالیت هایی که با گروه دوستانتان انجام می دهید و ویژگی های مثبت گروه دوستانتان را از دیگر موضوعات مسابقه طرح رفیقانه عنوان کرد.

هوشمند ادامه داد: علاقمندان باید این موضوعات را در قالب کلیپ ۱ تا ۳ دقیقه ای تهیه و تا ۲۲ آبان ماه سال جاری برای امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به شماره ۰۹۱۷۷۶۸۴۵۷۶ ارسال کنند.

وی گفت: طرح رفیقانه طرحی کشوری است که از دو ماه قبل شروع شده و در حال حاضر به مناسبت هفته ملی کودک با اهدافی خاص ویژه کودکان و نوجوانان درحال اجراست. در مرحله نخست، این طرح ویژه دختران جوان در استان هرمزگان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.