حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
طرح «حال خوش زندگی» در بندرعباس اجرا شد
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
شناسه : 4322
بازدید 184
11
به مناسبت هفته کودک و نوجوان: به مناسبت هفته کودک و نوجوان، مراسم جشنی در قالب طرح «حال خوش زندگی» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع کودکان و نوجوانان (فرزندان کارکنان اداره کل و والدین آنان) ضمن تبریک هفته کودک و نوجوان اظهار کرد: اولین حقوق کودک در اسلام، نام نیکو نهادن بر وی است. همچنین حق بازی را از حقوق مسلم کودک می‌داند و پیامبر بزرگ اسلام توصیه می‌کند فرزندان خود را احترام کنید و آداب شان را نیکو بگذارید که از رحمت الهی برخوردار شوید.

وی همچنین افزود: آگاهی‌های دینی اگر درست و متناسب با نیازها و شرایط روحی کودک در اختیارش قرار بگیرد، نقش مهمی در سرنوشت او خواهد داشت؛ زیرا اساس زندگی آدمی را بینش و اعتقادات او تشکیل می‌دهد و اگر مبتنی بر آموزه‌های محکم دینی باشد، زندگی او رنگ و بوی الهی می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: فرق جامعه اسلامی ایران با دیگر جوامع در این است که تربیت فرزندان بر اساس آموزه های دینی، اخلاقی و رفتاری است. کودک امانتی در دستان والدین است از این رو پدرو مادر باید امانتدار خوبی باشند و در حفظ این امانت بکوشند.

 

حجت‌الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه والدین و مربیان مهدکودک ها می بایست در تربیت دینی کودکان اهتمام ویژه بورزند، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان موظف است از نگاه دینی و تربیتی، از مراکز مهدکودک ها بازدید و فعالیت های آنان را بررسی کند.

وی با اشاره به پیام های هفته کودک و نوجوان برای مسوولان و والدین گفت: نخستین پیام این است که مسوولان و والدین باید وظایف خود را نسبت به فرزندان به نحو احسن انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به برگزاری جشن کودک و نوجوان در محل نمازخانه اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این جشن ها به کودک و نوجوان یک دلگرمی خاصی می بخشد و کودک احساس غرور می‌کند که همین احساس باعث محکم شدن اراده او می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.