حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی ،ویژگی بسیجی است/ بسیج ریشه در تاریخ اسلام دارد
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
شناسه : 6254
بازدید 79
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی در آستانه هفته بسیج،گفت: شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی ، ویژگی بسیجی است.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبلیغات اسلامي هرمزگان؛ حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک، شنبه 29 آبان ماه جاری در جمع تعدادی از مداحان  و بسیجیان شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه دلاورمردان بسیجی و پاسداران کیان اسلامی، گفت: آنچه امروز مایع فخر و مباهات ماست و امنیت کشور و جهان تشیع را موجب شده،رشادت و ازجان گذشتگی نیروهای بسیج و مدافعان واقعی اسلام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وجود بسیج به پیروزی رسید،پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس،مرهون  رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیج است و حضور همه جانبه بسیج در صحنه‌های دشوار و مبارزه با دشمنان و قرار گرفتن در برابر تهدیدهای همه جانبه، برهیچ کس پوشیده نیست.

صحرانشین با بیان اینکه ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام برمی گردد،تصریح کرد: بسیج برآمده از انقلاب اسلامی است و نیروهای بسیجی همواره برای حفظ نظام و صیانت از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای خون شهدا مجاهدت کرده و همچنان در همه صحنه ها و سختی ها پای انقلاب اسلامی مانده وگوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، نقش آفرینی می کنند و تا پای جای ایستاده اند.

وی تصریح کرد: ما هر چه عزت و افتخار داریم مرهون بسیجیانی است که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های دشوار انقلاب با جانفشانی خود این عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان ،گفت: هرکجا مردم و کشور نیاز به کمک داشته باشند از جمله در مناطق سیل زده،زلزله زده وحوادث دیگر،این بسیج است که با حضور به موقع  و جهادی خود،کارساز مشکلات مردم و غم و غصه را تا حدودی از چهره مردم می زدایند و این نشان دهنده و گواه این موضوع است که بسیج تا چه میزان برای آبادی و پیشرفت کشور و مردم دغدغه دارد و تلاش می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.