حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
سردار دلها یکی از چهره‌های موفق رهبری مقاومت در عرصه بین‌المللی بود
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شناسه : 13807
بازدید 125
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: شهید سردار سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه بود.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد ضمن عرض تبریک و تسلیت سومین سالروز عروج ملکوتی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سه سال از شهادت سردار دلها می گذرد و این روزها و در آستانه سالگرد شهادت این بزرگ مرد ایران اسلامی رنگ و بوی ویژه ای به خود گرفته است.


وی اذعان داشت: شهید قاسم سلیمانی همواره خواهان وفاق بین مردم و انقلاب بود و صیانت و دفاع از ایران اسلامی را در گرو یکپارچگی و وحدت ملی می دانست و به زعم سردار طلایی شهید سلیمانی به مردم نگاه مقطعی نداشت و مردم را به معنای واقعی کلمه در همه شرایط می دید و اهمیت قائل می شد.

حجت الاسلام انصاری راد یادآور شد: ایشان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی و این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

وی افزود:این شهید والا مقام یکی از فرماندهان برجسته و فداکار جمهوری اسلامی ایران بود، فعالیت‌ها و مجاهدت‌ها ایشان هرگز از یاد و خاطره ملت ایران، پاک نخواهد شد و ایشان از همان اوایل جوانی تا آخرین روزهای حیات گران‌قدر خویش، به دفاع از ارزش‌های انقلاب، قرآن و اهل بیت پرداخت و همچنین در حقیقت سردار دلها یکی از چهره‌های موفق رهبری مقاومت در عرصه بین‌المللی بود و تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود چنین دلاورمردانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطر نشان ساخت: شهید سلیمانی در خداباوری و خدا محوری به یکی از بالاترین سطوح معرفت دست پیدا کرده بود، یعنی خداباوری و خدا محوری نه در کلام و گفتار ایشان بلکه در تمام زوایای اندیشه و گفتار و رفتار ایشان مشهود بود و مشاهده می شد.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه شهید سلیمانی خالص‌ترین افراد جامعه بود گفت: خداوند بهترین مصلحت و سرنوشت را برای او رقم زد و او شهید شد و با یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.