حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
روحانیون جهادی بندرلنگه در صف اول کمک به مردم مناطق زلزله زده روستاهای بخش مهران
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
شناسه : 10833
بازدید 129
4
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد؛ حجت الاسلام خلیفاوی گفت: روحانیون جهادی شهرستان بندرلنگه در صف اول کمک به مردم مناطق زلزله زده روستاهای بخش مهران قرار دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه حجت الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی با اشاره به همراهی و حضور تشکل های مردمی و روحانیون جهادی این شهرستان از ساعات اولیه وقوع زلزله در روستاهای آسیب دیده گفت: تا پایان عملیات آوار برداری و بازگشت آرامش بین ساکنان روستاهای بخش مهران با همکاری ه‍یئت های مذهبی و روحانیون جهادی، حوزه علمیه در صف اول امداد و کمک خواهیم بود.

گفتنی است، زلزله های متعددی در غرب هرمزگان به وقوع پیوست و این روند به گونه ای ادامه دار شد که بامداد شنبه هفته جاری با رخداد دو زلزله خیلی بزرگ منجر به ریزش منازل روستاهای بخش مهران در شهرستان بندر لنگه شد.

این رخداد طبیعی باعث گردید که علاوه بر خسارت های جزئی به برخی از منازل منطقه، قریب به ۴ روستای دیگر شهرستان بندرلنگه را با خسارت خیلی جدی مواجه سازد که در مرکز تقل آن، روستای سایه خوش به صورت صد درصدی تخریب و منازل آن از بین رفت که در این رابطه تعداد ۵ نفر از مردم خوب این روستا نیز جان خود را از دست دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.