حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
رسانه ملی باید حقایق را برای مردم بازگو کند/لزوم ایستادگی رسانه‌های داخلی در برابر جنگ نرم دشمن
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
شناسه : 6696
بازدید 101
6
با توجه به شرایط سخت فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن: رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: در شرایط سخت کنونی که علاوه بر فضاسازی‌های رسانه‌ای، شاهد فشارهای بسیار ظالمانه تحریم‌ها نیز هستیم، رسانه ملی باید بازگوکننده حقایق برای مردم باشد، رسانه‌های داخلی به‌خصوص صداوسیما باید در این جنگ نرم با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به نقش رسانه و شبکه های انقلابی در مبارزه با استکبار اظهار کرد: نبرد ما با استکبار که در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد به نقطه ای رسیده است که رسانه نقش اصلی را ایفا می کند. به فرموده مقام معظم رهبری بخش عمده جنگ دشمن علیه مردم و کشور ما عملیات روانی است. این عملیات محقق نمی شود مگر با نقش آفرینی رسانه ها که دشمن در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از ظرفیت بالای رسانه ای برخوردار است، افزود: دشمن در این ۴۰ سال، از تمام ظرفیت های رسانه ای خود جهت انحراف نظام و انقلاب اسلامی استفاده کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه دشمن به جد به دنبال این است که نظام تعاریف جامعه و ملت ما را از واژه ی مختلف تغییر دهد، گفت: دشمن درصدد است با تغییر نظام تعاریف نظام ارزش های ما را نیز دچار خلا کند. جامعه ای که نظام ارزش هایش دچار خلا شود دچار خلا شدید هویتی خواهد شد در این صورت، تمدن خود را نیز از دست خواهد داد. از این رو فعالان رسانه باید در حوزه های مختلف از نظام و انقلاب دفاع کنند.

فولادی ابراز داشت: استکبار به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت و از طریق سلاح‌های نظامی نمی‌تواند علیه کشورمان به نتیجه‌ای برسد و به این دلیل رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: در عرصه جنگ سخت از سلاح‌های کشتار استفاده می‌شود و انسان‌ها در طی این نوع جنگ به شهادت می‌رسند، اما فضای جنگ نرم کاملاً متفاوت است و آرمان‌های انسانی مورد هدف قرار می‌گیرند. یکی از ابزارهای مهم استکبار در جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات بزرگی در عرصه این فضا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: در حال حاضر بیش از ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی با جهت‌گیری علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و در هیچ کشوری این تعداد شبکه برای هجمه به یک کشور وجود ندارد. هدف این شبکه‌ها از بین بردن اعتماد عمومی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام است.

فولادی با اشاره به اینکه در شرایط سخت کنونی که در کنار فضاسازی‌های رسانه‌ای شاهد فشارهای بسیار ظالمانه تحریم‌ها نیز هستیم، رسانه ملی باید بازگوکننده حقایق برای مردم باشد، تاکید کرد: رسانه‌های داخلی به‌خصوص صداوسیما باید در این جنگ نرم با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.