حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
جمع آوری بیش 80 میلیون ریال جهت خرید لوازم التحریر در روستای چراغ آباد
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
شناسه : 5094
بازدید 274
5
در سایه مهرواره اوج صورت گرفت؛ امام محله مسجد امام حسین(ع) روستای چراغ آباد از توابع شهرستان میناب گفت: با کمک اهالی محله موفق شدیم بیش از 80 میلیون ریال معادل 8 میلیون تومان کمک نقدی جهت خرید وسایل کمک آموزشی از قبیل کیف و کفش و دفتر مداد و خودکار برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام صالحی نسب امام محله مسجد امام حسین علیه السلام روستای چراغ آباد از توابع شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید مشکلات تهیه لوازم التحریر و ثبت نام دانش آموزان فقیر برای بسیاری از خانواده های ایرانی در شرایط بد اقتصادی امروز به مشکل تبدیل شده است. خانواده‌هایی که به نان شب محتاج بوده و از تهیه لوازم مورد نیاز تحصیل فرزندانشان عاجزند.

وی با اشاره به اینکه کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین توسط مهرواره اوج در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد، گفت: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار و هزینه‌های بسیار بالای تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان، امسال با راه اندازی مهرواره اوج، اهتمام جدی تری برای تهیه لوازم تحصیلی صورت گرفته است.

امام محله مسجد امام حسین علیه السلام روستای چراغ آباد از توابع شهرستان میناب تصریح کرد: با کمک اهالی محله موفق شدیم بیش از 80 میلیون ریال معادل 8 میلیون تومان کمک نقدی جهت خرید وسایل کمک آموزشی از قبیل کیف و کفش و دفتر مداد و خودکار برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.