حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستادگرامیداشت هفته وحدت در میناب برگزار شد
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 12214
بازدید 144
11
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستادگرامیداشت هفته وحدت با حضور اعضای ستاد در میناب برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی میناب، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستادگرامیداشت هفته وحدت یا حضور امام جمعه محترم واداره تبلیغات اسلامی و بخشدار بخش مرکزی و بخش بندزرک و سایر اعضای ستاد  در دفتر امام جمعه شهر میناب برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب اظهار داشت: مراسم گرامیداشت میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت در از ۱۲ ربیع الاول آغاز می شود و ۱۷ ربیع الاول ادامه خواهد داشت وی به کیفیت و کمیت برنامه های این هفته و برگزاری خوب و در شان شهر و هماهنگ بودن ارگانها که همچون هر سالهای گذشته بوده است.

حجت الاسلام فاضلی پور در ادامه افزود : برنامه های هفته وحدت با گفتمان های دینی با موضوع وحدت، همایش های در مناطق تلفیقی شهرستان و مسابقات فرهنگی با موضوع هفته  وحدت،تفسیر سوره محمد(ص) ،مسابقه خاطره نویسی ،شب شعر وحدت  برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی امام جمعه بیان داشت :پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و بایستی به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی مان روز به روز تقویت شود و نیز در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید مشارکت جدی داشته باشیم.

دکتر ابراهیمی افزود: نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است ، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین و حضور و مشارکت تمامی اقشار اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان اسلامی می باشد.

وی گفت: میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش ازپیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.