حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
جلسه تشکیل کمیته‌های تخصصی شهرستانی سی‌امین اجلاس سراسری نماز در بندرلنگه
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
شناسه : 20608
بازدید 104
4
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه حجت‌الاسلام علی خلیفاوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندرلنگه: ضمن تشکر و قدردانی بابت تشکیل جلسه به تشریح اهمیت نماز و لزوم توسعه، ترویج و آموزش آن پرداخت و اظهار داشت: علی رغم تلاش‌های خوبی که در زمینه آموزش، توسعه و ترویج نماز صورت پذیرفته است امّا هنوز فاصله زیادی تا تحقق اهداف تعریف شده داریم و می طلبد تا بیش از پیش در این زمینه تلاش نمود تا انشاالله بتوانیم برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز شهرستان بندرلنگه: این جلسه با حضور فرماندار شهرستان بعنوان رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان، مسئول دفتر امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، دبیر ستاد اقامه نماز و دیگر اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان برگزار شد.

 

 

در ابتدا جلسه ابتدا حجت‌الاسلام علی خلیفاوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندرلنگه: تشریح اهمیت نماز و لزوم توسعه، ترویج و آموزش آن پرداخت و اظهار داشت: علی رغم تلاش‌های خوبی که در زمینه آموزش، توسعه و ترویج نماز صورت پذیرفته است امّا هنوز فاصله زیادی تا تحقق اهداف تعریف شده داریم و می طلبد تا بیش از پیش در این زمینه تلاش نمود تا انشاالله بتوانیم برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.

 

خلیفاوی افزود: سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود که پیش اجلاسیه نماز شهرستان شهرستان بندرلنگه هم در همین راستا در روز ۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در شهرستان  می توانند آثار خود را به اجلاس سراسری در هفت محور تا ۱۵ آذر ماه ارسال کنند، اضافه کرد: «ارتباط با نسل نو با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز»، «راهکارها و موانع نماز نسل نو دین مدار در تراز ایران اسلامی؛ چالش‌ها، فرصت‌ها و فاصله‌ها» و «متولیان فرهنگی، علمی، اجرایی و نماز نسل نو؛ نقش‎ها، وظایف و عملکردها» از محورهای پیش اجلاسیه نماز شهرستان بندرلنگه خواهد بود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندرلنگه در ادامه از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری با موضوع نماز نسل در مدرسه، مسجد و دانشگاه در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش های، سرود، نقاشی، مقاله، داستان کوتاه، شعر و برنامه‌های نو و خلاقانه در حوزه نماز مدارس و دانشگاه را تا تاریخ ۱۵ دی ماه به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در قالب لوح فشرده با ذکر مشخصات تحویل دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.