حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان مرکزی
۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 1513
بازدید 89
5
به همت بچه های مسجد انجام شد؛ در دهه دوم محرم ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان مرکزی به همت بچه های مسجد و هیات توزیع شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام ذوالفقاری مدیر کانون‌های مساجد استان مرکزی از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونای شهرستان‌های خمین، دلیجان، محلات و آشتیان در دهه دوم محرم خبر داد و افزود: درصدد آن هستیم تا در سایر شهرستان‌های استان هم این اقدام صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری در ادامه گفت: این رزمایش با مشارکت بچه‌های مسجد و هیئت و با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام می‌شود.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه بابیان اینکه خانواده‌های محروم توسط مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان‌ها شناسایی‌شده‌اند، افزود: سعی می‌شود در طول سال و در حد بضاعت، از خانواده‌های نیازمند در این شهرستان‌ها حمایت صورت بگیرد که این مهم، با کمک بچه‌های مسجد و امامان محله انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش بافرمان رهبر معظم انقلاب باهدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر در پی شیوع ویروس کرونا دردستورکار قرارگرفت، تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این برنامه معنوی در محله‌ها، تقویت نقش مردم در این کار خداپسندانه و کارهای خیرخواهانه است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری افزود: طرح قربانی ماه محرم به نیت سلامتی وجود مقدس امام زمان(عج) با همدلی و همکاری مردم و مسئولان در شهرستانهای مختلف استان ادامه دارد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: مشارکت ارزشمند و حضور آگاهینه در اجرای رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای جامعه در کمک به هم نوعان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.