حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2691×
ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی از ضروریات جامعه امروز است.
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
شناسه : 2906
بازدید 119
5
در مصاحبه روابط عمومی با جانشین اداره تبلیغات اسلامی رودان وطرح شد. ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی در جامعه امروز ما از موضوعاتی است که باید به صورت منسجم و همه جانبه و با شیوه های مختلف به نسل جوان انتقال داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات شهرستان رودان
پ
پ

حجت الاسلام مهدی صادق زاده روحانی مستقر و حانشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در گفتگو با روابط عمومی گفت؛تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادتهایی است که رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل انجام دادند. بنا بر این برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد به صورت منسجم و همه جانبه وبا استفاده از ابزارها و تکنو لوژی ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشیدو این موضوع را به شیوه های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

وی اضافه کرد؛ دوران 8 سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ می توان گفت حتی بخشی از هویت ملی ما نیز محسوب می شود. بنا بر این نهادهای مرتبط با این موضوع باید استفاده از تکنولوژی ها و ابزارهای نوین فرهنگ دفاع مقدس و جهاد وشهادت را نسل به نسل منتقل کنند و نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد.

جانشین اداره تبلیغات اسلامی رودان در ادامه گفت: فرهنگ دینی و اعتقادی عامل اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع 8 ساله بودولذا  حفظ و تقویت روحیه انقلابی در جامعه و ماندگاری انقلاب یکی از آثار آن دوران است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.