حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
تجلیل مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
شناسه : 20960
بازدید 102
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از مدیرعامل و پرسنل سازمان جمعیت هلال احمر استان، تجلیل بعمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با حضور در سازمان جمعیت هلال احمر استان، ضمن دیدار با مدیرعامل و پرسنل این سازمان، از وی تجلیل بعمل آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی در این جلسه اذعان داشت: پیاده‌روی بزرگ روز غدیر و راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی یک کار مردمی بود که به نحو شایسته ای در استان هرمزگان برگزار شد و حضور فعالانه سازمان جمعیت هلال احمر استان بار سنگینی را از دوش ما برداشت که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین افزود: در رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی نیز سازمان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان کمک جدی کرده بود. که باز هم بر خود لازم می‌دانیم از این همت و اراده شما قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی ادامه داد: واقف هستیم که حضور در این گونه مراسم‌ها و برنامه‌ها جزو مأموریت‌های ذاتی سازمان جمعیت هلال احمر نیست اما ورود جدی شما بیانگر آن است که این‌گونه اقدامات را از مأموریت‌های تکلیفی خود می‌دانید.

گفتنی است،  حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی در متن کامل این لوح سپاس، چنین آورده است: به فضل و توفیق الهی، دو رویداد بزرگ مهمانی غدیر و متعاقب آن راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، در سال ۱۴۰۲، با تعامل، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی‌های مناسب، متفاوت‌تر از هر سال رقم خورد، به نحوی که در سراسر استان و حتی بسیاری از روستاها این مراسمات در فضای سرشار از معنویت و کاملاً ایمن و امن با حضور چشمگیر دلدادگان و شیفتگان مکتب علوی و حسینی برگزار و موجب بهت و شگفتی جهانیان گردید.

 

بر همین اساس بر خود فرض می‌دانیم از باب من لم یشکر المخق لم یشکر الخالق به نمایندگی از مردم شریف هرمزگان به دلیل تعامل و همت مجاهدانه حضرت عالی و دیگر همکاران خدومتان در بسترسازی برای خلق این دو رویداد عظیم در سطح استان تقدیر و سپاسگزاری نماییم.

 

امید آن داریم که این جلوه‌های عظیم از قدرت نمایی مسلمین به ظهور حضرت تا صاحب الزمان عجل الله آن عدالت گستر گیتی متصل شده همه ملت‌های دنیا و مستضعفین عالم از شهد شیرین حکومت مهدوی که ادامه دهنده عدل نبوی و علوی است بهره‌مند شوند ان‌شاءالله.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.