حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
شناسه : 8483
بازدید 110
15
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در حاشیه مراسم جشن انقلاب دانش آموزی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست.
پ
پ

به گزارش ورابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در حاشیه مراسم جشن انقلاب دانش آموزی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست.
وی افزود: آنچه ما در طول این چهل و سه سال از عمر انقلاب شاهد آن بودیم پیشرفت در زمینه های مختلف بوده است که باید این دستاوردها برای نسل نو امروز بیان شود تا آنها نیز در جریان این پیشرفت ها قرار بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تحول همه جانبه ای را در کشورمان به وجود آورد و ساختار سیاسی کشور را با محوریت آموزه‌های اسلامی تغییر داد، نظام فاسد طاغوتی را ساقط کرد و نقطه امیدی برای مسلمانان منطقه و آزادی خواهان دنیا شده است.
وی گفت:: نسل های پس از انقلاب به همه کسانی که در راه تحقق این نظام مقدس تلاش کردند مدیون هستند و باید با تبیین این دستاوردها در عرصه های مختلف به نوعی دین خود را به این تلاشگران و شهدا ادا کنند و در مسیر رهنمودهای امام و رهبری حرکت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.