حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
تبلیغات اسلامی هرمزگان رتبه برتر ارزیابی عملکرد دستگاهی استان را کسب کرد
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
شناسه : 3760
بازدید 751
5
از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از کسب رتبه برتر توسط این اداره کل در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، عصر امروز، ۹ مهرماه، در نشست هم‌اندیشی عملیات مهرواره اوج، اظهار کرد: تبیین، تحلیل، تفسیر، فضاسازی و زمینه‌سازی تبلیغاتی در راستای برگزاری عملیات مهرواره اوج در گام‌های قبلی انجام شده است و در شرایط فعلی نیاز به فعالیت هرچه بیشتر در میدان داریم و باید در این فرصت پیش روی نقاط ضعف و کاستی‌های خود را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: شرایط شهرستان‌های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است و ارکان و عواملی که باید در اتاق‌های وضعیت فعال باشند باید مورد بررسی قرار گیرد. آیین‌نامه این مهرواره باید چندین بار مورد مطالعه قرار گیرد، چراکه نمی‌شود بدون نقشه راه حرکت کرد. در این راستا باید گعده‌های متعددی در هر شهرستان برگزار شود و این مسئله در ارزیابی‌ها بسیار مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: گعده‌ها و دورهمی‌ها در راستای اجرای عملیات مهرواره اوج به ما در پیشرفت روند کار، کمک می‌کند. ضعف‌ها و کاستی‌ها در مساجد نیز با تبادل‌نظرها در همین گعده‌ها به دست می‌آید. در خصوص مساجد اهل سنت نیز باید به دیدار چهره به چهره با ائمه جمعه و جماعات هر شهرستان برویم و از این ظرفیت برای تبیین مهرواره اوج به امامان مساجد اهل سنت استفاده کنیم.

انصاری‌راد عنوان کرد: جلسات متعددی نیز باید با هیئت‌امناهای مساجد، دهیاران، بخشداران، شهرداران و فرمانداران برگزار شود. مهرواره اوج بعد از اجرای عملیات تمام نمی‌شود و در پی آن عملیات دیگری آغاز می‌شود. تقویت ارتباطات و تعاملات باید با جدیت بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس بررسی مستندات قانونی امتیازات شاخص‌های اختصاصی و عملکردی ادارات و سازمان‌ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تائید سازمان اداری و استخدامی کشور، اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ با کسب امتیاز ۹۱۹.۸٠ از مجموع هزار امتیاز و درصد تحقق ۹۱.۹۸ رتبه عالی را احراز کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان این توفیقات را مرهون استعانت از خدای سبحان و توجهات امام زمان(عج)، پشتیبانی و هدایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، قائم‌مقام ساعی و مجاهد ایشان، معاونین و مدیران کل ستادی دانست و یادآور شد: این موفقیت را به همه معاونین، مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، کارشناسان مربوط اعم از ستادی و شهرستانی، تشکل‌های دینی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مدارس صدرا و سایر مجموعه‌های تحت پوشش، تبریک عرض می‌کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.