حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در محکومیت اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
شناسه : 13997
بازدید 49
5
اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری عالم اسلام را محکوم کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در این بیانیه آمده است: مجله موهون فرانسوی خلاف شعار کشورش و در راستای منافع غرب، اهانت وقیحی به ساحت مقدس و عظیم مرجعیت و رهبری عالم اسلام نمود.

اینها شعار آزادی می‌دهند ولی حتی برای مسلمانان کشور خود اندک احترامی قائل نیستند افزود: تفسیری که دولتمردان فرانسه از آزادی دارند، آزادی بیان و عمل فقط برای آن لایه خاصی است که همسو با جریان استکبار در عالم حرکت می‌کنند که تعدادشان کم است ولی سر و صدای شان زیاد است.

نشریه‌ای که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می‌شود، ‌روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مشخصا تحت سیطره دیکتاتوری یهود است و این موضوع قابل پنهان کردن نیست و نخواهد بود.

سنت پروردگار عالم این چنین بوده و تاریخ هم ثابت کرده که اینچنین حکمرانی پایدار نخواهد بود چرا که حتی برای مردم خودش احترام قائل نیست، استهزا و مسخره کردن مقدسات ادیان و مذاهب در مرام هیچ انسان عاقل و آزاده‌ای نیست.

بی شک دست‌های پشت پرده‌ای که زمانی در غرب بنیان خانواده را از هم گسست، اکنون به دنبال دین زدایی از ممالک اسلامی و به دنبال آن، ترویج شهوت و نابودی زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی بلاد اسلامی است، اهانت به ساحت مرجعیت دینی اهانت به طیف وسیعی از مقلدین او در سرتاسر گیتی است و قطعاً پاسخی در خور از سراسر عالم دریافت خواهد نمود.

در پایان هم اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن محکومیت این اقدام شیطانی و پلید از تمامی دستگاه‌های مسؤول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را خواستار شده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.