حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری گعده شبکه امامت شهرستان میناب+ تصاویر
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
شناسه : 9357
بازدید 267
7
با حضور راهیار استان گعده شبکه امامان روستا شهرستان میناب با حضور حجت الاسلام غلامپور راهیار استان ،حجت الاسلام فاضلی پور رییس اداره تبلیغات اسلامی و امامان روستا با موضوع طرح وایده های رونق بخشی و احیای مساجد،جهاد تبیین ، پایگاه قرآنی شدن مساجد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، گعده شبکه امامان روستا در دو منطقه با حضور حجت الاسلام غلامپور راهیار استان ،حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امامان روستا با موضوع طرح وایده های رونق بخشی و احیای مساجد،جهاد تبیین ، پایگاه قرآنی شدن مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان داشت:به بهانه لبیک به فرمان حضرت آقا و با هدف هم افزایی و هم گرایی و انتقال تجارب در زمینه خدمت رسانی به مردم از طرف مسجد گعده ها تشکیل می‌شود و بعد از تشکیل به تدریج هم اهداف کلان ارتقای شبکه امامت در آن محقق می‌شود و هم بخش عمده فرایند توانمند سازی در آن شکل می گیرد.

وی افزود:یکی از راهای پیشرفت در محلات هم افزایی روحانیون هر محله و روستا  است.

حجت الاسلام غلامپور راهیار استان در این گعده بیان داشت:تلقی ما این است که ائمه جماعت و امامن روستا باید در زمینه جهاد تبیین در خط مقدم باشند نه اینکه فقط به حرف زدن میان مردم بپردازند. امامان مساجد باید با عمل تأثیرگذار و صحیح خود، مردم را جذب کرده و سپس به تبیین مسائل مختلف برای آن‌ها بپردازند. مردم زمانی که در محله خود امامی را مشاهده کنند که دلسوز مردم است و بانشاط و پرامید به حل مسئله در میان آن‌ها می‌پردازد، جذب او شده و اینجاست که امام محله می‌تواند مسائل مختلف جامعه را برای ایشان تبیین کند. اولین تبیین نیز موضوع کارآمدی است بدان معنا که امامان مساجد در محلات مختلف مردم را نسبت به این موضوع که می‌توان در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات محله را حل کرد، آگاه می‌کنند که این مسئله به خودی خود باعث حل مسائل بزرگتر در محلات مختلف و نیز مسائل شهری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.