حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
پویش «کودک سایبری» در هرمزگان برگزار می شود
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
شناسه : 7674
بازدید 75
5
با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و پلیس فتا استان، پویش «کودک سایبری» در هرمزگان برگزار خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به منظور هماهنگی های بیشتر جهت اجرای هرچه بهتر پویش «کودک سایبری»، نشستی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و رئیس تشخیص و پیشگری پلیس فتا استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ابتدای این نشست ضمن تشریح و معرفی ظرفیت های این اداره کل در حوزه های فرهنگی، دینی و قرآنی اظهار کرد:در راستای اجرای هرچه بهتر پویش کودک سایبری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است افزایش نفوذ اینترنت و بروز بیماری کرونا در سطح جامعه موجب شده استفاده کودکان از فضای مجازی به دلایل مختلف از جمله سرگرمی و بازی، دیدن پویانمایی، ارتباط با همسالان خود در فامیل و دوستان خانوادگی، آموزش مجازی کلاس های رسمی و غیررسمی افزایش پیدا کند.

این در حالی است که کافی نبودن آشنایی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و راهکارهای درست و ایمن، خسارات مادی و معنوی بعضا جبران ناپذیری برای کودکان به همراه داشته باشد.

با توجه به شرایط موجود و لزوم ارتقای آگاهی‌های اجتماعی در خصوص کاربران ایمنی کودکان در فضای مجازی طرح حاضر با رویکرد استفاده از ظرفیت ها و مشارکت‌های عمومی در قالب پویش مردمی کودک سایبری از ۲۵ دی ماه شروع شده و تا ۳۰ دی ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

لذا جلسه ای پیرامون موضوع فوق برگزار و مقرر گردید حاضرین نسبت به اجرای هر چه بهتر پویش کودکان سایبری در استان هرمزگان اهتمام ورزند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.