حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری نشست بصیرتی ویژه رؤسا و کارکنان ادارات شهرستان بندرلنگه
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
شناسه : 12915
بازدید 73
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: نشست بصیرتی ویژه رؤسا و کارکنان ادارات شهرستان بندرلنگه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات الغدیر بندرکنگ برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، حجت الاسلام دکتر اسماعیلنیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه،به بیان تحلیلی از اغتشاشات اخیر پرداخت و بیان داشت:دوسال کرونایی باعث غفلت مسئولان از برنامه های فرهنگی و تربیتی شد و دشمن با اتفاقی که برای یکی از دختران ایرانی افتاد، به موج‌سواری علیه جوانان و نوجوانان جمهوری اسلامی اقدام کرد که علی رغم هزینه میلیون ها دلار و بهره بردن از ده ها رسانه فارسی زبان و تحریف و دروغ های بسیار فراوان، اما موفق به رسیدن به هدف نهایی خود نشد.

وی در ادامه گفت: آنهایی که برنامه ریزی شده در اغتشاش‌ها حضور یافته و عامل شهادت هموطنان بوده‌اند،باید به سرعت و شدت مجازات شوند. مسوولان امر باید با قوت و قدرت با اغتشاشگران برخورد کنند تا امنیت در جامعه حفظ شود و البته آنهایی که فریب خورده و نادانسته در دام دشمن افتاده‌اند باید مورد ارشاد و راهنمایی قرار گیرند. عده‌ای در این اغتشاش‌ها به بهانه فوت یک بانو که ما نیز از آن متاثر هستیم، اقدام به توهین به سردار سلیمانی، رزمندگان، قرآن، دین، افراد متدین و افراد چادری کرده و هنوز هم به این ظلم‌های خود ادامه می‌دهند و همین کارهاست که به تکفیری ها جرات داد تا به حرم اهل بیت حمله کرده و مردم بی دفاع و بیگناه را به خاک و خون بکشند. ۱۳ آبان با حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی، نشان داد که پیروز میدان مردم هستند و جنگ ترکیبی دشمن و جنگ روایت ها نیز نمی‌تواند آنها را از صحنه دفاع از انقلاب و ولایت خارج کند.

در ادامه مراسم،حجت الاسلام پولادی،نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در تبیین مسائل پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور تصریح کرد: دشمن با موج سواری رسانه‌های دروغ پرداز خود با هزینه‌های بسیار سنگین علیه انقلاب اسلامی ایران به دنبال تصویرسازی از مواردی است که وجود خارجی ندارد.

وی ادامه داد: در این جنگ ترکیبی دشمن علاوه به روایت‌ سازی‌های دروغین، فریب و تمرکز بر جنگ خیابانی به تولید بازی‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی روی آورده است.

وی ضمن تاکید بر روایت‌گری و تبیین واقعیت‌ها و تحلیل‌های واقعبینانه جامعه به جوانان و خانواده‌ها، گفت: هدایت فکر جوانان و نوجوانان به سوی دروغ پردازی فضای مجازی از اقدامات دشمنان می باشد که محصول آن تصویر سازی در اذهان و بازی با هیجانات آنها در کف خیابان‌ها است.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: دشمن نمی‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را ببینید به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند، جنگ جنگ روایت‌هاست پس روایت کنید، اگر شما مطالب را روایت نکردید دیگران روایت می‌کنند و واقعیات را جور دیگری جلوه می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه تربیت یافته طراز انقلاب اسلامی فریب جنگ ادراکی و ترکیبی دشمن را نمی‌خورد، عنوان کرد: از بستر انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس ما شهدایی مثل سردار دلها حاج قاسم، شهدای حرم و شهدای امنیت بزرگ شدند که موجب عزت و افتخار کشورمان شدند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.