حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری مراسم یادواره شهداء در بندر جاسک
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
شناسه : 3049
بازدید 104
3
درگرامیداشت هفته دفاع مقدس،مراسم یادواره شهداء درروستای گزدان از توابع بخش مرکزی بندرجاسک برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛ بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی،مراسم یادواره شهداء پنجشنبه،1مهرماه جاری با حضور مسئولین و مردم در روستای گزدان از توابع بخش مرکزی بندرجاسک برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین، روحانیون، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده شهدا و ایثارگران و دیگر اقشار مردم انقلابی و ولایت مدار حضور داشتندبار دیگر با آرمان های امام خمینی(ه) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بخصوص 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق شد.

حجت الاسلام عباس ذاکری،امام جمعه بندر جاسک در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی در بیان جایگاه و منزلت رفیع شهداء ،گفت: آنچه امروز در زمینه های مختلف شاهد پیشرفت هستیم چه در زمینه پزشکی و علمی،هسته ای و چه اقتصادی و نظامی و غیره همه ثمره خون شهدائی است که کشور و ملت را حفظ کردند و جوانان در اسایش و آرامش به پیشرفت هایی رسیده اند.

وی افزود: کمترین کاری که ما میتوانیم در قبال شهداء و جانبازان داشته باشیم ،پاسداشت خون و زنده نگه داشتن یاد و خاطره  آنهاست.

حجت الاسلام ذاکری در ادامه،گفت:امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است که برگزاری این یادواره شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه جاسک با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی ایران با خون سرخ شهیدان آبیاری و به ثمر نشسته ،تصریح کرد: با ولایت مداری ، بصیرت و حرکت در مسیر شهداء می توان تمام توطئه های دشمنان واستکبار جهانی را خثی کرد و این حرکت در مسیرشهداء، رمز موفقیت ملت ایران است

در پایان ابراز داشت: از آنجا که شهید هستی خود را نثار حیات ما می‌کند ما باید پاسدار مقام و منزلت او باشیم و یکی از نشانه‌های پاسداری از مقام آنان احترام به جایگاه مدفن و مزار آنهاست و در کنار تربت آنان نشسته و  با خواندن قرآن به یاد آنان باشیم و از این طریق آنان را عزیز و گرامی بشماریم زیرا همه ما مدیون آنها هستیم و یکی از طرقی که می توانیم ادای دین نماییم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل هایی است که شهداء و مسیری که در آن ممارست داشته اند را بخوبی درک نکرده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.