حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه شاهچراغ توسط حجت الاسلام و المسلمین رضوی
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
شناسه : 12845
بازدید 73
4
روحانی مستقر شهرستان بندرلنگه: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ توسط حجت الاسلام و المسلمین احمد رضوی در مسجد ابوالفضل بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ که با حضور نمازگزاران در مسجد ابوالفضل (ع) بندرلنگه برگزار شد، با قرائت قرآن و همچنین قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای شاهچراغ گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضوی روحانی مستقر بندرلنگه به ایراد سخنرانی پرداختند.ایشان گفت:حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان بسیار غم انگیز و فراموش نشدنی است، اغتشاشات باعث شد دشمن بیرونی نفوذ پیدا کند و موجب شهادت تعدادی از مردم شود چرا که دشمن سعی دارد از راه های ترور، بمب گذاری و اغتشاش امنیت و آرامش کشور را سلب کند.

وی اضافه کرد: امامزاده های ایران مکان مقدسی برای عبادت است که از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است ولی دشمن عبادت و توسل به اهل بیت(ع) را مردود می داند و این فکر وهابی و تکفیری است که زیارت اهل بیت را شرک می دانند و با تروریست مساجد و امامزاده ها می خواهند این مکان های مقدس را مورد بی احترامی و تضعیف قرار دهند و در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.

ایشان در پایان گفت: شهادت مظلومانه جمعی از زائران و هموطنان عزیزمان در جنایت تروریستی حرم احمدبن موسی علیهما السلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و به ویژه به خانواده های داغدیده این حادثه تسلیت و تعزیت می گوییم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.