حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهرستان بندرلنگه
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
شناسه : 12661
بازدید 222
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور پرشور دانش آموزان و مسئولین خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن اعلام این خبر گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهرستان بندرلنگه با حضور پرشور دانش آموزان ، معلمان،مردم و مسئولین از مسجد جامع شهر آغاز و تا فلکه آموزش و پرورش ادامه داشت. فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر دانش آموزان و مردم طنین انداز فضای معنوی راهپیمایی شده بود و فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا دانش آموزان مسلما لرزه بر اندام مستکبرین خواهد انداخت.

وی گفت: 13 آبان یادآور رشادت‌ها و استکبار ستیزی ملتی است که آماده دفاع از مرز و بوم خود و مبارزه با ظلم را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که هدف از برپایی راهپیمایی همبستگی و ایجاد وحدت در جامعه است افزود: به برکت خون شهدا این انقلاب شکل گرفته است و به برکت همین خون شهدا و امام شهدا است که ما توانستیم بر ابرقدرت ها پیروز شویم و امروز در کمال امنیت و سربلندی زندگی کنیم.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر حفظ وحدت در جامعه افزود: از زمان دانش آموزی بایستی نسل نوجوان و جوان در صحنه باشند و فریاد استکبار ستیزی آنان به گوش جهانیان برسد. و همین فریاد استکبار ستیزی است که باعث وحدت در جامعه است.

وی در پایان گفت:‌ انشالله که از رهروان حقیقی راه امام شهدا و شهدا باشیم و بتوانیم با الگوبرداری از راه ائمه اطهار،برای پیشرفت  آبادانی این مرز و بوم تلاش نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.