حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری جشن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در مساجد شهرستان بندرلنگه
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۲۵
شناسه : 14928
بازدید 94
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: جشن عید فرخنده مبعث حضرت ختمی مرتبت رسول مکرم اسلام(ص) در بسیاری از مساجد شهرستان‌ها بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، شهرستان بندرلنگه غرق در سرور و شادی است و مردم این شهرستان‌ با برگزاری مراسم های ویژه این عید بزرگ را جشن گرفتند.

اماکن مذهبی این شهرستان از جمله مساجد، حسینیه ها در شب و روز عید سعید مبعث شاهد حضور عاشقان به نبی مکرم اسلام (ص) است که برانگیخته شدن آخرین ذخیره نبوت را جشن گرفتند.

حضور نوجوانان و جوانان در مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در سراسر شهرستان ها نشان دهنده عشق و ارادت آینده سازان ایران اسلامی به پیامبر مهربانی هاست.

‌حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت:پیامبر گرامی اسلام برای بنیان نهادن مکارم اخلاقی در جامعه مبعوث شدند و جا دارد که ما مسلمانان هر چه بیشتر به سمت و سوی منش اخلاقی و دستورات اسلامی و اخلاقی مراجعه کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.