حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری اردوی زیارتی با رویکرد تربیتی به امامزاده سید سلطان محمد (ع) شهرستان رودان
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
شناسه : 12935
بازدید 408
5
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه خبرداد: رئیس شورای هیئات مذهبی بندرلنگه از برگزاری اردوی زیارتی با هدف رویکرد تربیتی به امامزاده سید سلطان محمد (ع) شهرستان رودان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، اسماعیل فلاحتکار رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه از برگزاری اردوی زیارتی سید سلطان محمد (ع) شهرستان رودان خبر داد و با اشاره  به شرکت جوانان و نوجوانان در این اردو بیان کرد: شرکت کنندگان در این اردوی زیارتی علاوه بر  آشنایی با آداب زیارت، مباحث فرهنگی، اعتقادی و معنوی را نیز آموزش دیدند.برگزاری اردو با هدف ایجاد نشاط و شادابی،تقویت ارتباط معنوی با اهل بیت ،زیارت و رویکرد تربیتی انجام شد.

ایشان در پایان گفت:امید است بتوانیم با انجام اینگونه فعالیت ها و ایجاد یک خاطره خوش و به یاد ماندنی جوانان و نوجوانان را بیش از پیش به سمت و سوی فعالیت های فرهنگی و جذب به مساجد دعوت کنیم.

گفتنی است نسب شریف امامزاده سیدسلطان محمد(ع)  به امام موسی ابن جعفر(ع) می رسد و  این امامزاده را فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) می دانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.