حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برنامه های مختلفی ویژه ماه مبارک رمضان در ابوموسی در حال برگزاری است
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
شناسه : 9307
بازدید 110
13
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف در شهرستان در حال برگزاری است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد دستوار
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای پرداختن بیشتر به خودسازی و معنویت است و باید از این ماه حداکثر بهره را برد.
وی گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در این ماه به آن توصیه شده است خواندن قرآن است و در شهرستان ابوموسی نیز به همت این اداره محفل جزءخوانی قرآن کریم درمسجد جامع در حال برگزاری است و مورد استقبال هم واقع شده است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در شهرستان در حال برگزاری است سخنرانی مووضعی و تفسیری است که سعی شده است علاوه بر کوتاه بودن زمان آن نکات مهم تفسیری موضوعی و مبتلابه در ماه رمضان در آن مطرح شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در ماه رمضان ترویج نماز است و این اقدام با برپایی نماز در محلات صورت می پذیرد و روحانیون در نقاط مختلف شهرستان مشغول اقامه نماز هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.