حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
انعکاس خبری «پویش مقلوبه و قدس» جزیره قشم در اخبار کشورهای حاشیه خلیج فارس
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شناسه : 9660
بازدید 120
4
رییس تبلیغات اسلامی قشم خبر داد؛ حجت الاسلام غلامی از انعکاس خبری پویش مقلوبه و قدس جزیره قشم هرمزگان در اخبار کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: کاربران فلسطینی در واکنش به اجرای این پویش در جزیره قشم، اجرای مشترک آن در قدس شریف را آرزو کرده‌اند.

وی ادامه داد: این کاربران با تمجید از حمایت و ثابت سیاست انقلاب اسلامی ایران در موضوع فلسطین، معقتداند با روند موجود پیروزی و آزادی قدس شریف بسیار نزدیک شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: اجرای نمادین این پویش به همت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان قشم و بانوان حامی فلسطین روز پنجشنبه هشتم اردیبشهت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در صحن امامزاده سید مظفر قشم برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود از انعکاس خبری پویش مقلوبه و قدس جزیره قشم هرمزگان در اخبار کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

گفتنی است، «مقلوبه» غذایی است که نماد مبارزه زنان فلسطین تبدیل شده چرا که وقتی مقلوبه پخته می‌شود برای استفاده از آن، غذا را از داخل قابلمه به روی یک سینی یا بشقاب بزرگ بر می‌گردانند و حالا همین اتفاق، یعنی برگرداندن غذا روی ظرفی دیگر پیام سرنگونی و متلاشی شدن را به حکومت جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی مخابره می کند.

نظامیان صهیونیست «مقلوبه» را غذای ممنوعه اعلام کرده و زنانی که در اطراف مسجدالاقصی سفره این غذا را پهن کنند دستگیر و بازداشت می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.