حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2691×
امسال در شهرستان بندرلنگه هیچ هیات مذهبی تعطیل نیست
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
شناسه : 1011
بازدید 115
11
رییس تبلیغات اسلامی بندرلنگه: فولادی با بیان اینکه برخی هیئت های مذهبی سال گذشته مراسمی به خاطر کرونا برگزار نکردند، گفت: امسال هیچ هیئت مذهبی نباید تعطیل شود، اگر هیئتی نتوانست برگزار شود کمک کنیم پرچم امام حسین (علیه السلام) را به اهتزاز درآورد، سال گذشته تعدادی تعطیل شدند امسال هیچ هیئتی به بهانه شیوه نامه ها نباید امسال تعطیل شود.
ارسال توسط : نویسنده : یاسر صادقی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام محمد فولادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه برخی هیئت های مذهبی سال گذشته مراسمی به خاطر کرونا برگزار نکردند، گفت: امسال هیچ هیئت مذهبی نباید تعطیل شود، اگر هیئتی نتوانست برگزار شود کمک کنیم پرچم امام حسین (علیه السلام) را به اهتزاز درآورد، سال گذشته تعدادی تعطیل شدند اما محرم امسال هیچ هیئتی به بهانه شیوه نامه ها نباید تعطیل شود.

وی افزود: دغدغه مبارزه با کرونا مسئله اصلی همه اقشار است و همه به طور جدی به صحنه آمدند و در جهت کاهش و قطع زنجیره شیوع کرونا معابر را ضدعفونی کردند، به تولید و توزیع ماسک و مواد محلول ضدعفونی کننده، بسته های معیشتی و … پرداختند.

رییس تبلیغات اسلامی بندرلنگه حفظ مراسمات مذهبی ماه محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جریان مذهبی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از طرفی حفظ سلامت مردم برای جریان مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این موضوع امر رهبری هم بسیار مهم است.

فولادی بیان کرد: سال گذشته قبل از محرم، افرادی در کشور احساس خطر داشتند که تجمع خوب نیست، امّا ضمانت مقام معظم رهبری پای مراسمات مذهبی پارسال بود و مردم برای اقامه عزای امام حسین (علیه السلام) به میدان آمدند و برگزاری آئین های مذهبی در سال گذشته با رضایت ۹۰ درصدی بهداشت در شهرستان همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: هرچند عده ای از هیئت های مذهبی در سال گذشته مراسمی برگزار نکردند و اگرچه برای برگزاری مراسم بهانه های زیادی وجود داشت و می گفتند سخت است و سلامتی مردم به خطر می افتد امّا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آئین ها برگزار شد تا چراغ دستگاه امام حسین (علیه السلام) خاموش نشود.

وی بیان کرد: هیئت های مذهبی می توانند نذورات خود را به صورت برون بر توزیع کنند که این از نظر کارشناسان بهداشت هم بلامانع است، البته این توزیع غذا بدون ازدحام و رعایت فاصله اجتماعی بین مردم و نیروها باشد.

فولادی با بیان اینکه برخی هیئت های مذهبی سال گذشته مراسمی به خاطر کرونا برگزار نکردند، گفت: امسال هیچ هیئت مذهبی نباید تعطیل شود، اگر هیئتی نتوانست برگزار شود کمک کنیم پرچم امام حسین (علیه السلام) را به اهتزاز درآورد، سال گذشته تعدادی تعطیل شدند امسال هیچ هیئتی به بهانه شیوه نامه ها نباید امسال تعطیل شود.

الحمدلله به برکت نام امام حسین علیه السلام بیش از چهل هیات مذهبی امسال در شهرستان مشغول فعالیت هستند که این مراسمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.