حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
امام رضا، ولی نعمت فکری و معنوی شیعیان جهان است
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
شناسه : 3975
بازدید 94
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: امام رضا، ولی نعمت فکری و معنوی شیعیان جهان است
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ؛ حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان داشت: امام رضا، ولی نعمت فکری و معنوی شیعیان جهان است

 

وی با بیان این که هر یک از امامان در راستای گسترش اسلام نقش بسزایی برعهده داشتند، عنوان داشت: هجرت امام رضا(ع) به ایران سبب گسترش معارف ناب اسلام شیعی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) مایه افتخار ایران اسلامی است و موجب عمق بخشیدن به مسائل معنوی و فرهنگی شده است.

 

وی با بیان اینکه امام علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام است، اظهار داشت: آن حضرت در سن ۳۵ سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان شد و حیات ایشان مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام روا داشتند و سر انجام مامون عباسی ایشان را در سن ۵۵ سالگی به شهادت رساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.