حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2695×
استکبار هیچ‌گاه به نفع دولت‌ها و مردم کشورهای مختلف اقدامی نمی‌کند
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
شناسه : 8824
بازدید 78
5
حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه به گواه تاریخ هر کشوری که به آمریکا اعتماد می کند سرنگون می شود؛ گفت: آمریکا، طاغوت و استکبار هیچ گاه به نفع ملت‌ها و مردم کشورهای مختلف اقدامی نکرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی، رئیس تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با روابط عمومی گفت: اوکراین در گذشته جزو اتحاد شورای جماهیر شوروی بود و بعد از فروپاشی این اتحاد به استقلال رسید.

وی با بیان اینکه اوکراین کشوری بود که دارای ذرات خانه هسته ای بود، عنوان کرد: اوکراین سلاح هسته ای داشت و با دارا بودن ده ها کلاهک هسته ای سومین کشور دارای کلاهک هسته ای در دنیا بود.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم بیان کرد: با آن مذاکره کردند و روسیه نیز گفت که نیازی به سلاح و کلاهک هسته ای ندارید و ما به شما کمک می کنیم و تو را تنها نمی گذاریم.

حجت الاسلام غلامی مطرح کرد: اوکراین به دنبال عضو شدن در ناتو بود در اساس نامه ناتو عنوان شده که اگر کشوری عضو این مجمع مورد حمله قرار بگیرد سایر ملل به کمک آن بیایند؛ اما در حال حاضر میبینیم که هیچ کدام از وعده ها محقق نشد و کشوری که به آن گفته بود که سلاح خود را از بین ببر ما حامی شما هستیم خودش به آن حمله می کند.

وی با اشاره به اینکه به گواه تاریخ هر کشوری که به آمریکا اعتماد می کند سرنگون می شود؛ عنوان کرد: آمریکا، طاغوت و استکبار هیچ گاه به نفع ملت ها و مردم کشورهای مختلف اقدامی نکرده است.

غلامی با اشاره به اینکه صدام حامی سر سخت آمریکا بود، بیان کرد: لیبی، مصر، تونس و شاه ایران حامی و دلگرمیشان آمریکا بود و تا زمانی که دارای قدرت بودند آمریکا با آنها خوب بود و شعار می‌دادند که ما حامی شما هستیم و نگران نباشید.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: شاه از ایران فرار کرد، آمریکا نپذیرفت، امروز اوکراین فکر می کند آمریکا و ناتو معجزه می کنند منجی خواهند بود و او را همراهی می کنند اما آنها تنها به گفتار درمانی و تنظیم قطعنامه بسنده می کنند.

وی مطرح کرد: آمریکا در حد توصیه درمانی است و هیچ کاری نمی کند و اوکراین الان می داند اتکا به آمریکا جز نابودی چیز دیگری را به ارمغان نمی آورد؛ کشورها باید عبرت بگیرند و به این نتیجه برسند که کشورهایی که به آمریکا متکی و وابسته بوده اند آمریکا آنها را تنها گذاشته اند‌.

غلامی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که نیروهای روسی بدون هیچ مقاومت اوکراین وارد این کشور می شوند و همه زیر ساخت های نظامی آنها را بمباران می کنند و در دنیا صدایی نیست و بایدن در تماس تلفنی با رییس جمهور اوکراین عنوان می کنند نگران نباشید اگر اوضاع خیلی بدتر شد به شما اطلاع می دهیم کشورت را ترک کنید.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: کشورهایی که در حوزه مقاومت هستند و با جمهوری اسلامی ایران پیوند بسته اند و اتحاد راهبردی هستند جمهوری اسلامی ایران آنها را تنها نگذاشته است و در لبه سقوط قرار گرفتند؛ اما سقوط نکردند.

وی عنوان کرد: باید متکی به درون بود، آمریکا شریک مطمئن هیچ کشوری نبوده بلکه به دنبال غنی تر کردن ذخایر خود بوده و به برده داری نوین تلاش می کند و خوی طاغوتی و استکباری خود را تقویت کرده است.

غلامی خاطر نشان کرد: دل بستن به آمریکا یک حباب است و هر کشوری که به آمریکا دل بسته چه در شرق باشد چه در شمال آفریقا و یا در غرب آسیا نابود می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.