حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
اربعین تبلور قدرت و وحدت جهان اسلام است
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۳۹
شناسه : 3403
بازدید 1150
12
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین قائدی با اشاره به آسیب پذیری دشمن در جریان عاشورا گفت: فداکاری روز عاشورا درس بزرگی برای بشریت بود.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: پس از شهادت امام حسین (ع)، انسان ها از سرگردانی، جهل و سردرگمی نجات پیدا کردند و راه حقیقت طلبی را یافتند چنانکه یاد و نام امام حسین (ع) همچنان تا به امروز روشنگری می کند.

وی افزود: با گذشت دهها قرن از شهادت امام حسین (ع)، جمعیتی میلیونی از سراسر جهان بسوی حق و حقیقت می شتابند که می توان آن را قدرت نمایی تمام عیار مسلمانان در برابر یزیدیان زمان دانست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اربعین را تبلور قدرت و وحدت جهان اسلام دانست و اظهار داشت: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با رنگ، زبان، قوم و لهجه متفاوت ولی در یک امر مشترک، چنین همایش وحدت انگیزی را به نمایش می گذارند تا محبت خود را نسبت به این خاندان ابراز کنند.نه تنها مسلمانان بلکه ادیان و اقوام دیگر نیز خود را به این همایش حماسی می رسانند و آن را از یک پدیده دینی به پدیده ای فرادینی تبدیل کرده اند.

وی ابراز داشت: در جریان عاشورا امام حسین (ع) پیروز میدان بود و کسی شکست خورد که به هدفش نرسید.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی با اشاره به آسیب پذیری دشمن در جریان عاشورا افزود: فداکاری روز عاشورا درس بزرگی برای بشریت بود چرا که دشمنی که تا دندان مسلح است در برابر مکتب حسین (ع) دچار آسیب می شود.

وی نفاق و عدم وحدت را عامل به آتش کشیده شدن ریشه جوامع دانست و گفت: از خود گذشتگی حسین (ع) در این صحنه نمایان شد، انسان هایی که جان شریف خود را دادند و حرکتی عظیم با یارانی کم در انبوه دشمن بوجود آوردند تا جوامع اسلامی راه خود را در صراط مستقیم ادامه دهند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.