حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
آمادگی کامل تبلیغات اسلامی هرمزگان جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
شناسه : 8763
بازدید 147
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد؛ حجت الاسلام انصاری راد با اعلام آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این اداره کل دارای ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی است که در صورت تلفیق با امکانات و ظرفیت های سازمان، می توانیم گام های موثرتری در حوزه فرهنگی برداریم.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه زمینه برای انجام کارهای نه تنها اطلاع رسانی بلکه تبیین هرچه بهتر مفاهیم دینی و اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: می بایست در این فرصت ایجاد شده توسط دولت کریمه که هماهنگی و همسویی بین تمام عناصر انقلابی ایجاد شده است برای کار فرهنگی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: با توجه به فرصت ایجادشده برای خدمتگراری بیشتر، باید بر اساس اولویت های موجود و فراهم بودن بستر و زمینه لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی، از وجود جوانان فعال انقلابی در سطح مساجد، روحانیون فعال و مبلغان گفتمان ساز در سطح استان، تشکل های دینی، مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) و سایر ظرفیت های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در راستای تحقق اهداف فرهنگی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر رصد و شناسایی بیش از پیش اولویت های شهر بندرعباس ابراز داشت: مجموعه های فرهنگی می بایست در اجرای هرچه بهتر طرح و برنامه های فرهنگی در سطح شهر بندرعباس همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام انصاری راد با اعلام آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: این اداره کل دارای ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی است که در صورت تلفیق با امکانات و ظرفیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، می توانیم گام های موثرتری در حوزه فرهنگی برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.