حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
آماده عملیات دوم برای نابودی کامل رژیم‌ صهیونیست هستیم
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
شناسه : 20213
بازدید 38
5
آزاده فلسطینی گفت: در مرحله اول با عملیات طوفان‌الاقصی اولین ضربه سنگین را به اسرائیلی‌ها زدیم و هیبت و جایگاه این رژیم را در جهان حذف کردیم و آماده عملیات دوم برای نابودی کامل این رژیم هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تیسیر حمدان سلیمان آزاده فلسطینی و از منطقه مسجدالاقصی فلسطین در همایش طوفان الأقصی که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد گفت: در مرحله اول با عملیات طوفان‌الاقصی هیبت و جایگاه این رژیم را در جهان حذف کردیم و آماده عملیات دوم برای نابودی کامل این رژیم هستیم.

 

وی افزود: ۲۰ سال در زندان رژیم صهیونیست بودم و عضو هیئت موسس کتاب قسام در قدس هستم.

 

این آزاده فلسطینی عنوان کرد: در حال حاضر در حال تجمیع نیروهای مقاومت از جوانان برای حمله‌های دوباره برای سرنگونی رژیم عاصب صهیونیستی هستم.

 

تیسیر حمدان سلیمان مطرح کرد: یکی از پیام‌های من برای تمامی مسلمین جهان این است که در حال حاضر نیاز مبرم به اسلحه داریم و آن چیزی که از لحاظ سیاسی اهمیت دارد وجود سلاح و افراد بیشتر است تا مانند سدی در برابر حملات اسرائیلی بایستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول با عملیات طوفان‌الاقصی اولین ضربه سنگین را به اسرائیلی‌ها زدیم و هیبت و جایگاه این رژیم را در جهان حذف کردیم و آماده عملیات دوم برای نابودی کامل این رژیم هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.