حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
آئین عزاداری ایام فاطمیه در جوار شهید گمنام برگزار شد
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
شناسه : 21079
بازدید 78
4
با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ آئین عزاداری ایام فاطمیه با حضور استاندار هرمزگان و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در جوار شهید گمنام برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، معاونان و کارکنان استانداری هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، آیین عزاداری ایام فاطمیه در جوار مرقد شهید گمنام استانداری برگزار شد.

 

حجت الاسلام حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان و سخنران این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام اظهار داشت: یکی از مواردی که شهدا را نسبت به سایر مردم متمایز می‌کند عدم توجه به موانع رسیدن به قرب الهی است.

وی افزود: انسان‌های عادی در برخورد با موانع رسیدن به هدف از ادامه دادن و تلاش کردن دست می‌کشند اما شهدا موانع را به قیمت جان خود کنار می‌زدند و به هدف متعالی خود دست پیدا می‌کردند.

 

حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه دیگر ویژگی مهم شهدا این بود که به هدف خود باور داشتند و هیچ گاه ناامید نمی‌شدند گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر همین باور شکل گرفت چرا که مردم انقلابی به هدف خود باور داشتند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و گفت: سیره زندگی و ابعاد شخصیت ایشان یک الگوی جامع برای همگان است.

 

گفتنی است در این مراسم علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، آیین عزاداری و مرثیه سرایی نیز برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.