حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2702×
کلنگ ساخت خانه عالم روستای چراغ آباد به زمین زده شد
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
شناسه : 13095
بازدید 331
8
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب کلنگ ساخت خانه عالم روستای چراغ آباد بخش تو کهور و هشتبندی با حضور امام جمعه محترم بخش ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، و سایر مسئولین بخش ، اهالی محترم روستا به زمین خورد 
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب؛ کلنگ ساخت خانه عالم روستای چراغ آباد بخش تو کهور و هشتبندی با حضور امام جمعه محترم بخش ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، و سایر مسئولین بخش . اهالی محترم روستا به زمین خورد

حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب در این مراسم  آیین کلنگ زنی بیان داشت :  به برکت خانه عالم فضای معنوی، سیاسی و فرهنگی در این روستا رونق خواهد گرفت.

حجت الاسلام فاضلی پور با بیان‌ اینکه استقرار یک روحانی در این خانه عالم برای پیگیری مشکلات روستا و برگزاری محافل و مجالس مذهبی نقش مهمی خواهد داشت، افزود: ساخت‌ خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ايجاد كرده و توسعه آن در مناطق مختلف روستايی و ماندگاری روحانيان سبب غنای چهره دينی و تربيت اسلامی در روستاها شده است.
حجت‌الاسلام  المسلمین جهانگیری امام جمعه محترم بخش توکهور وهشتبندی با بیان اینکه مهم‌ترين هدف ساخت خانه‌های عالم ترويج و تبليغ فرهنگ دينی و احكام اسلامی است، افزود: این اقدام می‌تواند زمينه مناسبی را برای ارتباط چهره به چهره مردم با روحانيان فراهم و همچنين از هرگونه نيرنگ دشمن عليه فرهنگ و اعتقادات مذهبی ملت ايران جلوگيری كند.
لازم به ذاکر است این خانه عالم با همکاری خیرین و اهالی محترم روستا و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ساخته خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.