حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2702×
کارگاه‌های «نسل حسینی» در سراسر کشور برگزار می‌شود
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
شناسه : 2663
بازدید 134
5
به همت اداره آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «نسل حسینی» از ۹ مرداد سال جاری با اعزام اساتید متخصص حوزه جمعیت به‌تمامی استان‌های کشور خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار سلسله کارگاه «نسل حسینی» با همکاری مؤسسه اندیشه کوثر و کانون تخصصی افزایش جمعیت در دو بخش مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام متقی فر افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها ۵۰ نفر از مبلغین، مبلغات و مداحان هر استان هستند که هم دارای شبکه ارتباطی قدرتمند در جامعه هدف و هم دارای قدرت بیان و مهارت‌های ارتباطی عالی هستند.

وی بابیان اینکه در پایان این دوره آموزشی برای آگاهی از کیفیت کارگاه‌های برگزارشده از شرکت‌کنندگان اثرسنجی به عمل می‌آید ادامه داد: در پایان از میان شرکت‌کنندگان، نفرات برگزیده برای همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص نحوه‌ی انتخاب اساتید این کارگاه گفت: اساتید انتخاب‌شده از بهترین محققان و مدرسین درزمینه فرزندآوری و جمعیت هستند که پروژه‌های تحقیق بسیاری درزمینه جمعیت انجام داده و به حوزه خود اشراف دارند.

گفتنی است این کارگاه‌ها از ۹ مرداد سال جاری، هر هفته در سه استان و با شرکت ۵ گروه دونفره از اساتید برجسته حوزه خانواده برگزار شده و تا پایان شهریور ادامه دارد. تاکنون در ۲۸ استان کشور این سلسله کارگاه‌ها برگزارشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.