حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
هیأت مذهبی به کانون تبیین و روشنگری تبدیل شود
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شناسه : 12760
بازدید 67
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: در شرایط حساس کنونی، نیازمند تحلیل صحیح برای مخاطبان خود هستیم و مسوولان هیأت‌های مذهبی به منظور تبدیل هیأت به کانون تبیین و روشنگری که مدنظر مقام معظم رهبری است از اساتید دانشگاه انقلابی دعوت به عمل آورند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جلسه با رؤسای شورای هیئات مذهبی استان با اشاره به اغتشاشات و آشوب های اخیر اظهار کرد: حقیقت این است که در شرایط کنونی دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌های در اختیار اعم از اغتشاشگران و آشوبگران، افراد فریب خورده، منافقین داخلی و خارجی، لیبرال‌ها و از همه مهمتر ظرفیت رسانه ای خود این کارزار را ایجاد کرده است و نقطه اشتراک همه این فعالیت ها، به نقطه ای به نام جنگ شناختی می‌رسد.

وی از جنگ شناختی به‌عنوان جنگ فکر و اندیشه، جنگ تحریف یاد کرد و افزود: یک قدم جلوتر از جنگ تحریف، جنگ تولید دروغ است، دشمن در چهل و پنج روز گذشته، ۳۸ هزار خبر جعلی، فقط در پنج رسانه و شبکه اجتماعی دشمن از قبیل بی‌بی سی، رادیو فردا، شبکه فارسی زبان من و تو و ایران اینترنشنال پخش شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های دشمن تمامی ندارد و همچنان سناریوهای مختلف بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان در واقع اتاق فکر و هدایت جنگ شناختی تشکیل داده اند.

حجت‌الاسلام انصاری راد اضافه کرد: این بولتن‌ها و تحلیل‌های دستگاه های نظارتی در برخی مواقع بیانگر آن است که دشمنان حساب شده و انسجام یافته و با برنامه‌ریزی در میدان فعالیت می‌کنند و مخاطبان آنان نیز نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان هستند، دشمن درصدد است تا این قشر حساس جامعه را شستشوی فکری دهد و مقاصد شوم خود را از طریق این مخاطبان پیاده‌سازی کنند.

وی اذعان داشت: درحال حاضر بیداری که باید برای افراد فریب خورده اتفاق می افتاد، تحقق یافته و صف معترضین از اغتشاشگران و آشوبگران مشخص و جدا شده است، همگان متوجه شده‌اند که آن کس که کف خیابان آمدند و احساسات و عواطف جوانان را تحریک و تهییج می کنند اغتشاشگران و آشوبگران هستند که از خارج از کشور دستور می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه‌داد: از طرفی دیگر تجزیه طلبان از جمله دموکرات، کومله، جیش الظلم، الاهوازیه، داعش و …. جنگ احزاب مدرن بر علیه انقلاب اسلامی ایران به پا کرده اند و از هر طرف آماج تیرهای دشمن قرار گرفته است، در چنین شرایط حساس، وظایف و رسالت هیأت مذهبی بعنوان آن چیزی است که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که هیأت، کانون تبیین است ، بدین معنا که یکی از کانون‌های جهاد تبیین، خود هیأت های مذهبی هستند.

انصاری راد همچنین گفت: هیأتی ها بودند که با رهبری مدبرانه امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، درحال حاضر با جنگ تمام عیار دشمن مواجه هستیم و هیأت های مذهبی باید با تمام توان به مقابله با این جنگ برآیند.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس، به منظور تبیین هرچه بیشتر، نیازمند تحلیل برای مخاطبان خود هستیم لذا مسوولان هیأت های مذهبی از اساتید دانشگاه انقلابی جهت تحقق این امر مهم دعوت به عمل آورند، این همان چیزی است که مدنظر مقام معظم رهبری است که هیأت مذهبی به کانون تبیین و روشنگری تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.