حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تقدیر از تلاش خادمان انقلاب است
۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
شناسه : 1380
بازدید 111
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هفته دولت یادآور مجاهدتهای شهیدان رجایی و باهنر و فرصت ارزشمندی برای تقدیر از تلاش خادمان انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هفته دولت نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و فرصتی گرانبها برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی افزود: هر چند فرا رسیدن هفته اول شهریور در تاریخ این مرز و بوم یادآور مجاهدتها و شهادت مظلومانه خادمان دلسوخته امام (ره) و امت شهیدان رجایی و باهنر به دست یزیدیان دوران است، اما خود بهانه ای ارزشمند برای تقدیر از تلاشهای مجاهدانه خادمان ملت در دولت ها شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطر نشان کرد: یقینا این هفته فرصتی است تا همگان با تکیه بر پشتوانه فرهنگ اصیل علوی در دیار علویون و تأسی به شهیدان دولت تمام توان و تلاش خود را در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب مزین به سال جهش تولید شده است، در مسیر رسیدن به ایران شکوهمند در دوران تمدن نوین ایرانی – اسلامی مصروف داشته تا از این طریق قدردانی خود را از مجاهدتهای امام (ره) و شهیدان انقلاب اعلام داریم.

حجت الاسلام انصاری راد اظهار امیدواری کرد: همگان بتوانیم تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گامی استوار در مسیر تعالی جامعه اسلامی برداشته و در زمره زمینه سازان منجی حقی بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

وی همچنین ادامه داد: امید است بتوانیم با برنامه‌ریزی هوشمندانه، کار و تلاشی خستگی‌ناپذیر و اهتمام جدی در تحقق اهداف و سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی و عنوان سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها”، در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تدابیر رئیس جمهور، افق‌های تازه‌ای از توسعه را هدف‌گذاری کرده، مسیر پیشرفت و تعالی این استان مستعد را با سرعت بیشتری طی نماییم، که به فرمایش مولای متقیان امام علی (علیه‌ السلام)؛ “مِن أماراتِ الدَّولَةِ الیَقظَةُ لِحِراسَةِ الاُمورِ (از نشانه‌های پایداری دولت، هوشیاری در سامان دادن کارهاست).

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.