حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2702×
نباید اجازه داد که قرآن در جامعه اسلامی مظلوم واقع شود
۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۷
شناسه : 1460
بازدید 93
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان: حجت‌الاسلام حقانی گفت: هر چه در زمینه گسترش آموزه‌های قرآن کریم فعالیت شود،کم است و نباید اجازه داد که قرآن در جامعه اسلامی مظلوم واقع شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان جلسه مجمع و انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان امروز ظهر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حقانی در این جلسه با اشاره این‌که انس با قرآن سبب می‌شود، انسان زندگی را درست درک کرده و به هویت خود برسد، افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه بشری، فاصله گرفتن از قران است و مسئولین باید دغدغه داشته باشند تا قرآن بازندگی مردم عجین شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بابیان این‌که برای انس با قرآن در استان باید برنامه‌ریزی کنیم، اظهار داشت: باید در استان به دنبال نهادهای خودجوش مردمی باشیم و هر چه درزمینه گسترش آموزه‌های قرآن کریم فعالیت شود، کم است و نباید اجازه داد که قرآن در جامعه اسلامی مظلوم واقع شود بلکه باید معارف ناب آن را در سطح جامعه نهادینه کرد.

حجت‌الاسلام حقانی بابیان این‌که باید گام‌های بزرگی در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه برداشته شود، بیان داشت: علی‌رغم فعالیت‌های گسترده که در این زمینه انجام‌شده اما تا حد مطلوب فاصله‌داریم.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مستعدی درزمینه‌های فعالیت دینی و مذهبی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر چه درزمینه گسترش آموزه‌های قرآن کریم فعالیت شود کم است و نباید اجازه داد که قرآن در جامعه اسلامی مظلوم واقع شود بلکه باید معارف ناب آن را در سطح جامعه نهادینه کرد.

حجت‌الاسلام حقانی در پایان گفت: اگر معارف قرآن کریم در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه مرتفع می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.