حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
مسابقه رسول مهربانی ها «من عاشق محمدم» در هرمزگان برگزار می‌شود
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شناسه : 12379
بازدید 105
12
به مناسبت هفته وحدت: کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مسابقه رسول مهربانی ها «من عاشق محمدم» ویژه هفته وحدت در استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، معصومه هوشمند کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) اظهار کرد: گرامیداشت هفته وحدت؛ اهتمام به ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی در ادامه، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ نبوی دانست و افزود: باید با استفاده از این فرصت تبلیغی و قرار گرفتن در این هفته مبارک اتحاد و انسجام امت اسلام را مستحکم‌تر نمود و با ارائه تصویری صحیح و مناسب از سیره ی زندگانی حضرت در این خصوص کوشید.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مسابقه رسول مهربانی ها «من عاشق محمدم» در استان در هفته وحدت خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند با ارسال دل نوشته در سه سطر شامل سرودن شعر در این مسابقه شرکت کنند و به آثار برتر هدیه ای به رسم یاد بود تقدیم می گردد .

هوشمند ادامه داد: مهلت ارسال آثار 1401/7/20 می باشد و شرکت کنندگان باید آثار خود را به شماره 09912559615، امور فرهنگی بانوان و ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان ارسال نمایند.

وب همچنین از برگزاری مسابقه پویش من عاشق محمدم – طرح رفیقانه – رفیقانه ای از جنس مودت و دوستی – برای کودکان و نوجوانان – عناوین مسابقه ( در قالب نقاشی ، جمله زیبا در مورد صلح ، دوستی ، مهربانی و ارادت به پیامبر و راستگویی خبر داد و گفت: شرکت کنندگان آثار خود را تا مورخ 20/7/1401 به شماره 09912559615 در ایتا ارسال کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.