حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2702×
مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان راه اندازی شد
۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۳
شناسه : 1457
بازدید 72
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین از راه‌اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان خبرداد، گفت: وحدت شیعه و سنی انقلاب راستین را شکل می‌دهد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان؛ آیین معارفه مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: با بهره‌گیری از جریان‌های مؤثر انقلابی می‌توان نقشه‌ها جبهه کفر و نفاق را که تلاش می‌کند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، از بین برد.

وی از راه‌اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان خبرداد و افزود: حجت‌الاسلام احمد کوثری ریاست مرکز فرهنگی و تبلیغی مذاهب اسلامی استان گلستان را پذیرفته و امیدواریم با درایت وی بتوانیم هیئت اندیشه ورزی فاخر، خلاق و انقلابی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: در دوره جدید در تبلیغات اسلامی به مباحث تبلیغی و ترویجی با نگاه تقریبی بین مذاهب توجه شده است و مذاهب استان گلستان یک الگویی برای جهانیان عرضه کردند ولی باید تقریبی که مدنظر رهبر معظم انقلاب تعمیق یابد.

وی بیان کرد: علمای راستین شیعه و اهل سنت این خط را به‌درستی از قرآن و اهل‌بیت دریافت کرده‌اند و اجازه ندادند جریان کفر برای نفاق بین شیعه و سنی توطئه کند.

در ادامه مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی گلستان هم بابیان اینکه با وحدت می‌توان پازل انقلابی راستین را شکل داد، اظهار کرد: با محور قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب درزمینه تقریب مذاهب و جلوگیری از تک‌روی‌ها این کار شدنی است.

حجت‌الاسلام احمد کوثری افزود: در مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی گلستان از کرسی‌های آزاداندیشی استقبال کرده و از ظرفیت علما استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله تکفیر خط قرمز ما است و با بهره‌گیری از همت برادران علمی تلاش می‌کنیم کمتر شاهد چنین مسائلی باشیم لذا باید نقش علمای شیعه و سنی در حوزه تقریب مذاهب پررنگ‌تر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.