حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
لزوم بهره‌مندی از فضای مجازی و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
شناسه : 10455
بازدید 98
9
در نشست هم اندیشی ستاد نهضت پیشرفت بانوان تاکید شد: حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: در شرایط کنونی که با جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن مواجه هستیم ضروری است با توجه به اقتضائات زمان، از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره ببریم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست هم اندیشی ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان اظهار کرد: مباحث بیان شده در این نشست ها و همچنین دیدگاه ها و ایده‌هایی که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد قابل احترام است.

وی با اشاره به ستاد نهضت پیشرفت بانوان افزود: در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهد حرکت‌های نو و رو به رشدی هستیم و مجموعه‌ ای از بانوان جوان دغدغه مند و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ دینی احساس تکلیف کرده و نگران اوضاع و وضعیت بانوان هستند و از سر مهر و دلسوزی تلاش هایی را انجام می دهند و در استان‌های کشور شاهد این رشد و پویایی و تحول و اثرگذاری و اثربخشی هستیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز شاهد تلاش های ارزنده بانوان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک کارشناس فرهنگی و اجتماعی و صاحب ایده نظر هستیم، ایده های خوبی در جلسات از سوی بانوان مطرح می‌شود که اگر بخواهیم تبدیل به یک طرح و برنامه کنیم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه گفت: لذا در چنین شرایطی که با این رویکرد ورود پیدا کردیم در گام دوم انقلاب اسلامی باید از تجارب گذشته و از فعالیت هایی که در طول ۴۰ سال انجام شده بهره گیری کنیم و بایستی با شتاب بیشتری حرکت رو به رشد داشته باشیم.

وی با تاکید بر آسیب شناسی عدم پیشرفت در برخی حوزه ها اضافه کرد: با توجه به تجارب بیش از 30 سال فعالیت در حوزه فرهنگی، معتقدم همه این موارد منوط به تامین اعتبار نیست و نباید چنین اذغان بداریم که تمام طرح های حوزه بانوان برای رشد و پیشرفت کمی و کیفی نیازمند اعتبارات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: البته یک سری بخش ها و طرح ها نیازمند اعتبار است اما بخش دیگر، همین مباحث، طرح ، ایده های نو و ابتکارات، تبیین، روشنگری، راهبری، هدایت و  … به عنوان بخش اعظم کارها است و با استناد به همین موارد، اقداماتی صورت می گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: در شرایط کنونی که با جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن مواجه هستیم ضروری است با توجه به اقتضائات زمان، از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره ببریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.