حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
قدردانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از فرماندهی انتظامی استان
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
شناسه : 12360
بازدید 48
4
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با اهدای لوح سپاس، از سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد در متن کامل لوح تقدیر خود چنین آورده است: بی گمان عظمت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون تلاشهای خالصانه بزرگ مردانی است که مجاهدانه از امنیت و آرامش جامعه حراست و محافظت می نمایند؛ همان دلاورمردانی که انگیزه ای جز تحقق منویات امامین انقلاب اسلامی و تداوم وحدت و انسجام ملی در سر نمی پرورانند و در این مسیر نورانی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اینک در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی جان بر کف جمهوری اسلامی ایران ، بر خود لازم می دانم از زحمات، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی های حضرتعالی و همکاران غیورتان در سراسر استان شهید پرور هرمزگان قدردانی و تشکر و این لوح تقدیر را به پاس آن همه فداکاری و خدمت ماندگار تقدیم می نمایم؛ تداوم توفیقات آن عزیز ولایتمدار را از خداوند سبحان خواستارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.