حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاریزماتیک ترین شخصیت و چهره جهانی است.
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
شناسه : 3315
بازدید 216
9
فرمانده لشکر زینبیون با حضور مردم مومن و ولایت مدار، مسئولین وفرمانده سرافراز لشکر زینبیون مستقردرسوریه مراسم یادواره شهدای شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان باحضور مردم مومن و ولایت مدار، مسئولین ومهمان ویژه مراسم سردار حسن رحیمی، فرمانده لشکر زینبیون در سوریه،، مراسم یادواره شهدای شهرستان پارسیان بارعایت پروتکل های بهداشتی درفضای باز درجوارقبور مطهر شهدای گمنام مرکز شهر پارسیان برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن رحیمی فرمانده لشکر زینبیون بعنوان میهمان و سخنران مراسم باتبریک هفته دفاع مقدس و طرح چند سوال، گفت: چرا جنگ شد و چرا دنیا از صدام حمایت کرد؟ دشمنان چه تصوری از انقلاب ما داشتند و چرا می خواستند این انقلاب را در نطفه خفه کنند؟

وی، با بیان اینکه آمریکا و انگلیس و با دیگر کشور ها به بهانه گرفتن خوزستان می خواستند جلوی نفوذ این انقلاب را بگیرند، تاکید کرد: دشمنان می خواستند که ایران اسلامی، استقلال و خودباوری نداشته باشد، زیرا اگر استقلال داشته باشد، در برابر زورگویی آنها خواهد ایستاد.

سردار رحیمی، افزود: مردم ما به خودباوری رسیده بودند، علی رغم آن همه مشکل و ترورهای ناجوانمردانه روبرو بودیم اما در کنار ارتش در جبهه ها حضور پیدا کردند و هشت سال دفاع جانانه کردند و نگذاشتند یک وجب از این خاک به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده لشکر زینبیون در سوریه، با اشاره به اینکه هیچ کشوری جرات نگاه چپ به این نظام و انقلاب را ندارد، تصریح کرد: می بینیم که این دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به توطئه های گوناگون دست زده اما تا کنون همه این خباثت ها خنثی شده است.

وی، ادامه داد: یکی از توطئه های بزرگ آمریکا ایجاد کشوری به نام داعش، یعنی عراق و شام برای ایجاد جنگ مذهبی در خاورمیانه و برای حفظ کشوری‌ به نام اسرائیل برنامه ریزی‌کرده بود،دوقتی وارد سوریه شدیم بیش از ۸۰ درصد از کشور سوریه اشغال شده بود، هیچ امیدی برای نگهداشتن سوریه وجود نداشت، در چنین شرایطی سردار شهید سلیمانی وارد شد و گروههای مقاومت را یکی‌پس از دیگری شکل دادند و دیدیم که نتیجه چه شد، کاری که برای خدا باشد پیروزی نیز از آن ماست.

سردار رحیمی، حاج قاسم سلیمانی را کاریزماتیک ترین شخصیت و چهره جهانی دانست و عنوان کرد: سرانجام در این دهه گذشته دشمن ما که قسم خورده بود باید بشار اسد برود بعد از چند سال با شکست و خواری منطقه را ترک می کند و به استقلال و قدرت جمهوری‌اسلامی پی می‌برد.

فرمانده لشکر زینبیون در سوریه خطاب به دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت جدید اوضاع اقتصادی ملت تغییر پیدا کند، حق ملت بزرگ این مسائلی نبود که در سال های گذشته اینگونه با مشکلات اقتصادی روبه رو شوند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.