حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
حرکت معنوی و تربیت انسانی در پرتو قرآن‏‏ ‏
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
شناسه : 20369
بازدید 71
5
امام جمعه بندر لنگه: امام جمعه بندرلنگه گفت: توصیه های قرآن برای لحظه لحظه زندگی بشر برنامه مدون دارد، برنامه ای که انسان را به بالاترین مرحله بندگی سوق می دهد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ ‏‏حجت‌ الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم در شهر لمزان شهرستان بندرلنگه، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودکش با اشاره به نقش حق و باطل اظهار کرد: خداوند طرف دار مظلوم است، هرکسی در برابر ظلم ایستادگی کند رستگار می شود.

امام جمعه بندرلنگه افزود: رژیم غاصب امروزه به کودک، زن و مردم عادی بی پناه رحم نمی کند و وحشیانه اقدام به قتل عام مسلمانان می کند.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: ظلم های صهیونیست ها از حد گذشته است و امروزه شاهد جنگ حق علیه باطل هستیم، امروزه اتحاد مسلمانان جهان است که می تواند به رژیم غاصب درس عبرت بدهد.

وی اضافه کرد: ما باید کتابمان قرآن باشد، معنایش نه این است که فقط بگوییم کتاب ما قرآن است،‏‎ ‎‏بلکه باید با او حرکتهای معنوی بکنیم، به تربیت انسانی برسیم، با او اجتماع خودمان را‏‎ ‎‏اصلاح کنیم، با او همۀ جهات مادی و معنوی اش را طی کند.

امام جمعه بندرلنگه یادآور شد: توصیه های قرآن برای لحظه لحظه زندگی بشر برنامه مدون دارد، برنامه ای که انسان را به بالاترین مرحله بندگی سوق می دهد.

استاد حوزه و‌ دانشگاه با اشاره به زندگی قرآنی رهبران نظام خاطرنشان کرد: امامین انقلاب با توصیه های قرآنی خود حاکمیتی را در ایران بوجود آوردند که فضای جامعه را قرآنی کرده و قدرتی را در ایران اسلامی رقم زده که دنیای استکبار را به خشوع واداشته است.

در پایان این اجتماع از 14 نفر از حافظان قرآن کریم که رتبه کنکوری بالا آوردند و مدرسان مدارس حفظ قرآن تقدیر شد.

 

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.