حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
تجلیل مدیرکل ادیان و مذاهب از رئیس تبلیغات اسلامی قشم
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
شناسه : 10360
بازدید 260
7
حجت الاسلام سیفایی مدیرکل ادبان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی قشم از حجت الاسلام غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اهدای لوح سپاس، تجلیل کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام سیفایی در متن کامل لوح تقدیر خود چنین آورده است: آنچه شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران را در طول عمر با برکت خود از طوفان های سهمگین در امان ساخته است وحدت حول محور آرمان‌های انقلاب و فرامین امام انقلاب و نیز از خودگذشتگی و ایستادگی مردمانی از اقوام و مذاهب گوناگون است که با وجود همه سختی ها دست از دامان انقلاب اسلامی کوتاه نکرده و در عرصه‌های گوناگون جانفشانی کردند.

در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز در تلاشند میان صفوف به هم پیوسته مردم عزیز کشورمان خلل ایجاد کنند و جامعه اسلامی را از اهداف مقدس نبوی دور سازند تلاش و مجاهدت جنابعالی و همکارانتان در جهت اعتلای فرهنگ وحدت میان اقوام و مذاهب قابل تقدیر و ستایش است.

لذا بدین وسیله ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید از تلاش‌های موثر جنابعالی در اجرای عملیات ماه مبارک رمضان خصوص برگزاری افطاری های وحدت و مقاومت کمال تشکر و قدردانی را دارم امید است و زحمات شایسته جنابعالی و همکاران محترم مرضی درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.