حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2703×
برنامه «دخیل» با هدف معرفی بزرگان عرصه نوحه سرایی پخش می‌شود
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۹
شناسه : 4060
بازدید 61
4
به‌همت اداره امور تشکل‌های سازمان تبلیغات اسلامی: برنامه «دخیل» با هدف معرفی بزرگان عرصه منظومه‌سازی، نوحه سرایی و نغمه پردازی در اداره امور تشکل‌های دینی ساخته و از پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق در حال پخش شدن است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدحسن میرامین محمدی، معاونت رسانه ای اداره تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: «دخیل» یک برنامه چند قسمتی اینترنتی است که در هر قسمت آن با یکی از سبک پردازان و نغمه سرایان مطرح کشور گفتگو می‌شود.

محمدی افزود: نغمه پردازان به کسانی گفته می‌شود که نوحه، زمزمه، مولودی و اشعار تازه را برای مداحان مهیا می‌کنند لذا این افراد در انتقال مفاهیم ولایی و به اوج رساندن احساسات محبان اهل بیت علیهم السلام در مجالس مذهبی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند با این وجود نغمه پردازان و اهمیت کار آنها برای اکثر مردم ناشناخته است به همین دلیل برنامه دخیل به منظور شناساندن نغمه پردازها و منظومه سرایان کشور تولید شد.

معاونت رسانه ای اداره تشکل های دینی اذعان داشت: ۵قسمت از این برنامه ۱۵ دقیقه‌ای برای دهه آخر صفر آماده شده که تاکنون ۲ قسمت آن از پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق پخش شده است و ۳ قسمت دیگر نیز در ایام شهادت رسول اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از این پایگاه اطلاع‌رسانی پخش می‌شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سعید پاشازاده، حیدر توکل، سجاد محمدی، محمد صمیمی و محمد رسولی از جمله سبک پردازانی هستند که در این سری از برنامه «دخیل» حضور داشتند، میزبانی این گفتگوها بر عهده سید جواد پرئه ای، از نغمه پردازان مطرح کشور است.

گفتنی است،‌ ۵ قسمت دیگر از این برنامه با حضور ۵ نغمه پرداز دیگر برای پخش در ایام فاطمیه آماده می‌شود همچنین ساخت و پخش این برنامه بعد از ایام فاطمیه نیز ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.