حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
بانوان نقش بسیار مهمی در تمامی مقاطع حساس تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی داشته اند
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
شناسه : 9829
بازدید 71
2
امام جمعه بندرلنگه: حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: بانوان در طول تاریخ اسلام در تمامی مقاطع نقش کلیدی ایفا کرده اند و هم اکنون مجالس مذهبی آنها یکی از تاثیر گزار ترین مجالس و محافلی است که در ترویج سبک زندگی اسلامی و اهل بیت(ع) می تواند تاثیر گذار باشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه، همایش تقدیر از بانیان و مبلغات حسینیه ها و مجالس ویژه بانوان شهرستان بندرلنگه در ماه مبارک رمضان به اهتمام دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه و اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه کوثر خواهران شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه از ۱۵ نفر اساتید مبلغه حوزه علمیه خواهران که در طول ماه رمضان به تبلیغ دین و ترویج سبک زندگی اسلامی، بیان احکام و تفسیر قرآن پرداخته بودند تقدیر بعمل آمد.

همچنین از هماهنگی ها وپیگیری های بانیان حسینیه ها و مجالس ویژه بانوان شهرستان نیز تقدیر شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این همایش بیان کرد: بانوان در طول تاریخ اسلام در همه مقاطع نقش کلیدی ایفا کرده اند و هم اکنون مجالس مذهبی آنها یکی از تاثیر گزار ترین مجالس و محافلی است که در ترویج سبک زندگی اسلامی و اهل بیت(ع) می تواند تاثیر گذار باشد و مجالس مذهبی ویژه بانوان باید توسعه و ارتقاء یابد.

وی افزود:توسعه و ارتقاء مجالس غنی معرفتی بانوان و تلاش برای معرفت افزایی در بین مادران امروز و فردای جامعه یکی از برنامه های شورای تبلیغ شهرستان بندرلنگه می باشد که با هماهنگی بوجود آمده بین بانیان وهیئت امناء مجالس با مبلغات حوزه علمیه خواهران کوثر به این مهم نزدیک شده ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.