حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2701×
اجتماع بانوان بندرکنگ در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
شناسه : 20070
بازدید 164
5
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه اجتماع باشکوه بانوان شهر بندرکنگ در حمایت از مادران و کودکان بی‌پناه غزه‌ و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور امام جمعه شهرستان، نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: اجتماع باشکوه بانوان شهر بندرکنگ در حمایت از مادران و کودکان بی پناه غزه‌ و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور امام جمعه شهرستان، نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این مراسم با اشاره به وعده خداوند درباره نابودی صهیونیست ها در قرآن کریم اظهار داشت: قرآن می فرماید سرسخت ترین دشمنان نسبت به کسانی که ایمان آورده اند، یهود و مشرکان هستند.

 

شریفی افزود: اشرف جناتی با بیان اینکه یهودیان در طول تاریخ اسلام همواره رفتاری خشن و دشمنی آشکاری نسبت به رسول خدا و مومنان داشته اند و از هیچ کوششی برای از بین بردن اسلام و مسلمانان دریغ نمی کردند گفت: صهیونیست ها در 70 سال اخیر نیز جنایات زیادی نسبت به مردم فلسطین و سایر ملل مسلمان مرتکب شدند.

 

وی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را دشمن‌ترین، دشمنانِ اسلام و مسلمانان دانست و بیان کرد: قتل های بی شمار و کشتن کودکان و زنان بی گناه نشانگر خوی وحشی گری این رژیم غاصب است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.