حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
۱۵۰ نفر در آزمون هفدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن در هرمزگان شرکت کردند
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
شناسه : 9860
بازدید 345
16
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در این استان، هم‌زمان با سراسر کشور با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده در ۴ حوزه امتحانی، خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه منبع : روابط عمومی
پ
پ

وی با اشاره به اینکه این آزمون با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکترا برگزار می‌شود، تصریح کرد: مدارک این آزمون پس از کسب حدنصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان با امضا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به پذیرفته‌شدگان اعطا می‌شود. این طرح در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و بخش ۳۰ جزء این آزمون قرآنی دارای سه بخش درجه یک، ۲ و ۳ است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: در هفدهمین دوره این طرح تعداد ۲۱۰ نفر از طریق سایت تلاوت (سازمان دارالقرآن کریم) ثبت‌نام و بیش از ۷۰ در صد ثبت‌نامی‌ها شامل ۱۵۰ در آزمون شرکت کردند. از این تعداد ۷۵ نفر از حوزه بندرعباس، ۴۰ نفر از حوزه بندرخمیر، ۲۹ نفر از حوزه بستک و ۲۴ نفر از حوزه میناب بودند.

پروین در پایان یادآور شد: نتایج مرحله کتبی هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم ۱۸ تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی این دوره از رقابت‌های قرآنی اواخر مردادماه در استان برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.