حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
کسب عنوان برتر «حل مسئله» توسط گروه جهادی ستاد اربعین بندرلنگه
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
شناسه : 15576
بازدید 55
7
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: گروه جهادی اربعین بندرلنگه ، عنوان برتر "حل مسئله" را در بین گروه های جهادی استان هرمزگان را کسب کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، گروه جهادی ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه به علت تلاش چشمگیر در بحث محرومیت زدایی به ویژه زلزله سایه خوش، آب رسانی روستاهای بخش شیبکوه و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی در محلات حاشیه شهر و…..موفق به کسب عنوان برتر *حل مسئله * در بین گروه های جهادی استان هرمزگان شد.

در مراسمی که به همت استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سپاه امام سجاد(ع) و با حضور استاندار هرمزگان و سایر مسئولین استانی در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد از خلیل آسودی دبیر ستاد اربعین شهرستان بندر لنگه به نمایندگی از این ستاد با اعطاء لوح تقدیر بعمل آمد.

ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه به علت شناخت مسائل و مشکلات اساسی مناطق محروم و ارائه راه کار و شیوه اجرای کار در حل مسائل موفق به کسب این عنوان گردید.

حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه،ضمن تشکر از فعالیت گروه جهادی ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه گفت:خدمت و یاری رساندن در دین مبین اسلام سفارش فراوان شده است و مسلما خداوند متعال یاری گر افرادی خواهد بود که در راه او قدم بر می دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.