حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
مکتب اهل بیت و اسلام راستین با فعالیت های امام صادق (ع) حفظ شد.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
شناسه : 16409
بازدید 332
16
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب تصریح کرد :امام صادق(ع)در طول زندگی خود، بزرگترین خدمت را به اسلام راستین و مکتب نورانی اسلام، از طریق اهل بیت انجام دادند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب افزود: امام صادق(ع)در طول زندگی خود، بزرگترین خدمت را به اسلام راستین و مکتب نورانی اسلام، از طریق اهل بیت انجام دادند.

 

وی بیان کرد:حوادثی بعد از رسول خدا اتفاق افتاد و از بین امامان تنها امام باقر(ع)و امام صادق(ع)فرصتی پیدا کردند تا کادر سازی کنند اگر  فعالیت های این دو امام نبود مکتب اهل بیت و نگاه آن ها به اسلام ترویج نمی بافت. اگر احادیثی که از امام صادق(ع)امروز به ما رسید وجود نداشت ما فقهی نداشتیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد:شیعه باید زیرک باشد و امامان خود را بشناسید
وی در ادامه تصریح کرد :امام صادق(ع)با انقلاب عظیم فرهنگی خلا بنیادین اسلام را برطرف کرد.
فاضلی پور اظهارداشت: ائمه اطهار (ع) در طول حیات و زندگی با برکت خود به رغم ظلم و خفقانی که حاکمان ظالم اعمال می‌کردند هیچ گاه از مسئله مهم و امر به معروف و نهی از منکر و وظایف خود فروگذاری نکردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با بیان ویژگی‌ها و فضائل حضرت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: اگر چه در زمان آن حضرت به دلیل ظلم ظالمان فرصت تشکیل حکومت اسلامی وجود نداشت ولی عدم قیام امام (ع) نه به دلیل ترس از ظالمان بلکه به دلیل نبود یاران وفادار بود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.